1991 yılında savaşın yıkıcı etkileri altında olan Somali’de, Kuzey Kore ve Güney Kore büyükelçiliklerinde görev yapan personel ile aileleri ortak bir amaç taşıyordu: Mogadişu’dan kurtulmak. Şehirdeki çatışmalar ve kaos, her iki tarafın da güvenli bir şekilde bölgeden uzaklaşmasını zorunlu kılıyordu. Bu durum, Koreli diplomatların ve ailelerinin hayatta kalma mücadelesini ön plana çıkarıyordu.
Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın