Ruben, sevgilisiyle yaşadığı yoğun tartışmanın ardından sakinleşmek ve düşünmek için Paris'teki ailesinin yanına gider. Ancak, neşeli görünen ailesiyle birlikte olmak, beklediği huzuru ona sunmaz. İçinde bulunduğu karmaşadan uzaklaşmak isteyen Ruben, ailesinin yanındayken bile rahatlayamaz ve kendi iç dünyasıyla yüzleşmek zorunda kalır.
Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın