Üç şımarık kardeş, zengin ve iyi niyetli babalarının her şeylerini kaybettiğini düşünmesi üzerine kendi ayakları üzerinde durmak zorunda kalır. Babalarının onlara ders vermek amacıyla bu durumu canlandırması, kardeşlerin olgunlaşma sürecini başlatır ve kendi hayatlarını yönetmeyi öğrenmelerine yol açar.
Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın